بچه زرنگ

یادداشت های یک طلبه

بچه زرنگ

یادداشت های یک طلبه

باز هم ماچ و موچ

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ق.ظ

باز هم خداحافظی! من احتمال میدم بند نافم رو با رمز "خداحافظ" و دقیقا در لحظه ی ماچ و موچ و گریه و زاریِ خداحافظی بریدند! باور کنید. من تو قنداق بودم که از فک و فامیل خداحافظی کردیم و رفتیم قم با همون ماچ و موچ و گریه و زاری! البته من به شعور ماچیدن هنوز دست پیدا نکرده بودم ، لذا بقیه می ماچیدنم. قم هم اگه مهمون می اومد ، نیومده خداحافظی میکرد و میرفت و من و ماچ و موچ و گریه و زاری ، هروقت بابام میرفت تبلیغ باز من بودم و خداحافظی و ماچ و موچ و ؟ باریکلا گریه و زاری. کاشان هم که میرفتیم ، تا می اومدیم با خاله و عمه و دایی و عمو آشنا بشیم باید میرفتیم تو کار ماچ و موچ و گریه و زاری! این ماچ و موچ و گریه و زاریِ موقع خداحافظی خلاصه از همون موقع تا الان با بنده است و از شرایط فعلیش هم راضیه! ماه رمضان امسال هم پر از "خداحافظی" بود. اولش که از مدرسه و رفقای طلبه خداحافظی کردیم ، وسطش هم که ناگفتنیست ، و اما الان که باید باز "خداحافظی" کنم! هم از ماه با برکت خدا و هم از خانواده. و باز سلامی به دیگران که میدانم آخرش "خداحافظی" است . عیدتون مبارک... 


🖊 مهدی لطفی 


نظرات  (۵)

۰۵ تیر ۹۶ ، ۰۷:۱۹ محمدعلی حسینی
آقا پست های منشوری نذار . بذار ماچ و موچ برای مردم بمونه . ماچ و موچو جناحی نکن
پاسخ:
بابا اصلا ما با خداحافظی هامون ماچ و موچ رو به مردم هدیه کردیم والا کسی اهل این کارا نبود 😀😉

سلام، با تشکر از شما

 

"باز هم ماچ و موچ" 

با آدرس: http://harfeto.ir/News/24877.html

در سایت حرف تو انتشار یافت.

هدیه سایت حرف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: هرکس آبروی مؤمنی را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب شود.

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

یا علی

پاسخ:
سلام 
ممنون 
جالب بود:)
پاسخ:
تشکر :)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۱ امیر کرمی
نشست ب دلم..این وبلاگ کنکوری منه..نوپا و نهال گونه هنوز..بیاید بسازیمشhttp://konkurihaye97.blog.ir/
سلام آقای عزیز
مطلبای خوبی می نوسیدا!
یه راهنمایی هم به اونایی که می خوان شروع کنن بکن
سلام ماروهم به آقای محمد علی به اصطلاح حسینی!!برسون
ماچ و موچ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی