بچه زرنگ

یادداشت های یک طلبه

بچه زرنگ

یادداشت های یک طلبه

دنیای وبلاگ نویسی

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ق.ظ

شنیدم وبلاگ نویسی دنیایی دارد ، خوشحال شدم. با خودم گفتم گرچه دنیا را با ما کاری نیست ولی خب یکبار هم که شده این دنیا خانم رو زیارت کنیم بلکه ناکام از این زمان و مکان نرفته باشیم. از وبلاگ نویسی تجربه ای بیشتر از ثبت عنوان و فراموشی رمز ورود ندارم! بگید ماشاءا... . ولی چندوقتی هست که درخصوص اتفاقات روزانه در پیرامونم می نویسم. در اینستاگرام ، تلگرام و اخیرا توئیتر! ناگفته نماند دنیا در موارد مذکور ایضاً تا همین لحظه رخی نشان نداده با وجود اینکه تا دلتان بخواهد با هشتگ #عاشقانه_های_من_و_اون_نامعلوم مطلب نوشته ام. در روایات داریم که زرنگ تر از همه کسی است که بیشتر از دیگران به یاد مرگ باشه. قطعا اونی که بیشتر از همه به یاد مرگ هست دنیایش هم زیباتر است. پس حق بدید که من برای دنیای زیبای خودم تا وبلاگ نویسی هم پیش بیام. از تجربه ها و نظرات و پیشنهاداتتون استقبال میکنم. انتقاداتتون که رو که من عاشق ترم... 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
بچه زرنگ

وبلاگ نویسی

نظرات  (۲)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۳۸ محمدعلی حسینی
سلام اخوی . مبارکه . فقط عروسیت مارو فراموش نکن
پاسخ:
سلام بزرگوار 
مبارک هوادارا باشه... 
شما ان شاءالله افتخار بدید ساقدوش دوماد باشید اصلا 
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۰۵ محمدعلی حسینی
ساقدوش وایسیم خطرش زیاده ! یهو ما رو به جا دوماد اشتباه میگیرن !
پاسخ:
میخوای جا دوماد اصلا وایسی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی